יום שבת, 1 באפריל 2017

מנשא היפסטר לנוחות מירבית לבייבי ולנו !




היי חברים,
אחרי 4 לידות אני הרבה יותר חכמה ומומחית במה צריך להיות ברשימת לידה, מה מיותר לחלוטין,על מה אסור לוותר ואסור להתפשר ומה המוצר שממשיך איתך  בשלבי הגדילה ואחר כך גם בילד הבא?

מנשא לתינוק זה ראשון ברשימה! אבל לא כל מנשא לתינוק שמציעים לכם עושה את העבודה באמת....
מה זה עושה את העבודה?
מנשא אמור לשאת את התינוק בצורה שתהיה נוחה ובריאותית לשני הצדדים גם לתינוק וגם לנו ההורים.
המנשא אמור לתמוך בתהליך ההתפתחות של התינוק, בעמוד השדרה ובמפרק הירך.
המנשא צריך להיות עשוי מחומרים איכותיים ומאביזרים שלא נשחקים ונהרסים.

מנשא עוזר מאד כשיש 2 תינוקות צפופים (כמו אצלי :) ) אחת בעגלה ואחת על המנשא.

בלידה הראשונה שלי קניתי מנשא אבל לצערי לא ידעתי מה חשוב ומה צריך לדעת ואחרי כמה פעמים
החלטתי שאני ומנשא זה לא הולך ביחד :(
זה נכון שצריך מנשא נוח לתינוק אבל מה איתנו?😓
כאב לי הגב והכתפיים היה לי פשוט קשה הרגשתי שהמנשא לא מקל עלי רק מכביד, הזעתי המון ותמיד
בסוף מצאתי את עצמי מחזיקה אותה ביד והמנשא זרוק באוטו.

אני רוצה לעזור לכם בבחירת המנשא הנכון שלא תצטרכו לעבור את מה שאני עברתי!
חשוב מאד שמנשא יהיה קל ופשוט לשימוש,הורה צריך לשים את המנשא במהירות ובלי להסתבך .

מנשא היפסטר של חברת miamily משוויץ הוא מנשא עם עיצוב אורגונומי מושלם לנו ההורים ולתינוק!

המנשא מגיע עם מושב מותן שמעביר את המשקל למתניים וכך אין עומס כבד על הגב והכתפיים.

בטיחותי עם 3 מקדמי הגנה בקשירה ומאפשר 9 תנוחות נשיאה שונות:
3 עם מושב 1 בלבד
3 עם רצועות כתפיים
3 עם רצועת כתף אחת.
ההיפסטר מעוצב ומיוצר בהתאם להנחיות המכון הבינלאומי של פריקת מפרק הירך, ירכיים של תינוק חייבות להיות מפושקות ותמוכות והברכיים צריכות להיות כפופות.
תנוחת הישיבה בהיפסטר מכונה"תנוחת הצפרדע" והיא התנוחה הנכונה והבריאה שמאפשרת פישוק רחב של הרגליים ומניעת רגליים שמוטות שעלולות לגרום להיפדיסלפסיה.

המנשא מתאים מגיל 3 חודשים ועד 3 שנים או 20 ק"ג (מנשא שהולך איתנו כל הדרך)
כולל כיסוי ראש ורפידות כתפיים מבד 100% כותנה הניתנים לכביסה, כיס צד למוצץ או בקבוק, תא קדמי
לארנק,כסף קטן ומפתחות שניתן להסרה ומשמש לאוורור התינוק ביום חם.

החגורה שנקשרת על המותן עבה ונוחה, בגב התינוק או בבטן תלוי בתנוחה שהושבנו אותו עם רשת אוורור
למניעת זיעה.




מתכננים לצאת לטיול בפסח?
עם מנשא ההיפסטר תוכלו להנות מהנוף ולא לחשוב על הכאבים ומתי כבר זה יגמר.
הנשיאה נוחה לפרק זמן ארוך וההליכה כיפית ומהנה.

לפרטים נוספים ומציאת הסניף הקרוב לרכישה: אתר מיה מילי 

חג שמח חברים ותשמרו על עצמכם ❤






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה