יום שבת, 1 באפריל 2017

את תבשילי החג מתבלים עם מוצרי התיבול של דורות!





היי חברים,
אחרי כל הניקיונות מגיע הרגע שצריך לבשל ....האמת למי נשאר כוח😞
יש לי טיפ מעולה בשבילכם יותר נכון ל"דורות"
דרך מצויינת שמקלה על הבישול והבישולים יוצאים טעימים👍

מוצרי התיבול של "דורות" במגשיות חדשות לרגל חג הפסח

מגשיות התיבול המחודשות של דורות במתכונים משופרים ובאריזות נוחות חדשות ובעיצוב חדש.
הכמות בכל יחידה גדלה,הרדיד והמכסה הוחלפו וכך הטבליה נשמרת היטב.
הכי כייף לבשל ולדעת שאם צריך שום אז פשוט מוציאים מהאריזה יחידה אחת או כמה שצריך ולא צריך לבזבז
זמן על לקלף ולכתוש.
אותו דבר עם פטרוזליה,בזיליקום,ג'ינג'ר, בצל קצוץ ומטוגן,כוסברה ועוד מגוון רטבים: שום ודבש, עגבניות בזילקום,
פסטו, סצ'ואן ועוד...
כל הדברים שלוקחים זמן וההתעסקות איתם מעצבנת😈
עם תיבולי "דורות" אני יודעת שאני מתבלת בתיבול טרי בלי מאמץ😍

מוצרי התיבול כשרים בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי.
מחיר מומלץ לצרכן 8-12 ש"ח (לאריזה של 80 גרם)
ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות (במקררים של הקפואים)


כשאני מכינה חריימה אני מאד אוהבת לשים הרבה שום כתוש עם השום הכתוש של דורות החיים קלים יותר.
ולגבי הטעם אני יכולה להודיע לכם שעשיתי מלא פעמים חריימה עם שום רגיל שאני קילפתי וכתשתי וגם
עם השום הכתוש של דורות וזה שמר על אותו טעם נפלא טרי וכיפי.


בקיצור חברים: "עם דורות פשוט לבשל" 

חג שמח ❤







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה