יום שלישי, 14 במרץ 2017

SIMON AIR מבית קודקוד הרבה מעבר למשחק!!!






היי חברים,
מי לא מכיר את המשחק "סימון" ???


כשאומרים סימון אני ישר נזכרת בילדות שלי, זה משחק שאני מאד אהבתי לשחק היתי אלופה 💪
היום אחרי הלידות אני חושבת שהזכרון קצת נדפק 😒
סימון משחק הזכרון למי שלא זוכר מה היה צריך לעשות קבלו תזכורת:
סימון מחולק ל-4 צבעים אדום,ירוק,כחול וצהוב כל אחד בתורו היה צריך לעקוב אחרי האור והצליל (כל פעם האור היה נדלק בצבע אחר) וללחוץ בדיוק על אותו חלק שהאיר, זה מתחיל בהבהוב אחד וכל פעם נוסף עוד אחד.
בעצם המנצח הוא זה שזכר רצף גדול יותר של הבהובים.
איזה כייף שבקודקוד דואגים לילדים ומביאים משחקים איכותיים שנהנים ולומדים יחד.

SIMON AIR מבית קודקוד הוא שדרוג מגניב למשחק האהוב ❤



את המשחק מניחים על הרצפה/שולחן ובעזרת הנפת יד לעבר החיישן משחקים(לא מניפים יד לצדדים צריך לשים לב שהיד מונפת לאזור החיישן, מצורף שרטוט), לא נוגעים במכשיר תוך כדי משחק.



ניתן לכוון את עוצמת הקול.
למשחק יש 3 אופציות: משחק קלאסי, משחק יחיד ומשחק בזוגות.
המשחק בזוגות מגניב צריך שיתוף פעולה משחקים יחד ולא אחד נגד השני, משחקים ב4 ידיים.
SIMON AIR מפתח מיומנות חזותית, חשיבה וכישורים חברתיים וכמובן משפר מאד את הזכרון.
עוד ערך מוסף שיש למשחק... זמן איכות משפחתי/חברתי!
ישבנו אני דני נועה ומעין ופשוט נהננו, צחקנו, אותגרנו והשתפרנו היה פשוט כייף.

ממליצה בחום 👍

מצרפת לכם סרטון מהטורניר שלנו 😍 :
לא רואים כזה ברור אז מצרפת לכם קעשור לסרטונים שהעליתי לפייס 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה