יום שישי, 31 במרץ 2017

מארחים השנה? קבלו את כל הסודות לארוח המושלם!





היי חברים,
לפני כל חג/יום הולדת/ארוחה משפחתית אני מתכוננת ומתחילה לחשוב מה לבשל? איזה וכמה תוספות?
איזה עוגה לאפות? איזה קינוחים טעימים אני אעשה חוץ מהעוגה? ועוד המון שאלות והתלבטויות😩
בדבר אחד אני רגועה, שולחן החג יהיה ערוך, מושקע ויראה מיליון דולר $ עם הכלים והפריטים של פעמית סטור...

אבל אני תמיד מהרהרת איך לסדר את השולחן? לשים מפה עם ראנר או בלי? איזה אקססוריז להוסיף ועל מה אפשר
לוותר? מתחילה לשאול את דני בעלי אבל הוא ישר עונה "סומך עלייך, מה שתעשי יהיה יפה" מצד אחד תשובה
מחמיאה וכיפית אבל מצד שני היתי רוצה שמישהו יתן לי טיפ/עצה 😓
מהיום יש פתרון!!

ספר חדש ויחידי שעושה סדר בתחום האירוח :אירוח מושלם בקלי קלות"


ספר שכל אחד צריך בבית,מציג את כל הסודות לאירוח מושלם עם עצות שימושיות ומידע לאירוח בכל החגים
בשנה/ ימי הולדת/ ארועים ושמחות בקיצור לכל ארוע שהוא סיבה למסיבה 😍


את הספר כתבו יחד מעצבת הבית של קבוצת "פעמית" שירן בן שמעון לוי והעיתונאית מירי בן דוד ליוי, מי שעומד
מאחורי הרעיון, הייזום, ההפקה וההשקעה היא קבוצת "פעמית" 

147 עמודים שנותנים לנו כלים איך לארח מושלם בקלי קלות 👍
הספר מעניק ביטחון לכל המארחים!

ניתן לרכוש את הספר בסניפי פעמית סטור ברחבי הארץ וברשתות סטימצקי וצומת ספרים.
מחיר מומלץ לצרכן 128 ש"ח 

את כל הפריטים חד פעמי ורב פעמי: צלחות,כוסות,סכו"ם,מפיות,מפות, ראנרים(תוספת חובה בשולחן) ועוד....
הכל אני קונה מפעמית סטור!!!
מבחר גדול של צבעים,דוגמאות וגדלים, מוצרים איכותיים לא מאכזבים והשולחן המושקע הופך 
לשיחה בין האורחים 😉

ועכשיו בפעמית סטור ממש לכבוד חג הפסח כוסיות קטנות ליין שמתאימים לשולחן החג/לגני הילדים ועוד...
מגש למצות ומגש לסימני החג ועוד המון פריטים מדליקים.




לרשימת סניפי הרשת :אתר פעמית סטור


כמו שאומרים נפגש בשמחות/בפעמית סטור 💕😉

תגובה 1:

  1. יש לי את הספר הזה והוא באמת מושלם! עושה סדר בראש, איך לסדר מפה, כלים, כוסות יין, קערות, קישוטים, פרחים וכו'.

    השבמחק