יום שישי, 10 במרץ 2017

"אוזני המן קצת אחרת" צבעוניים שעוד לא טעמתם :)




היי חברים,
אוזני המן לפורים.... ניסיתי וטעמתי הכל: עם שוקולד/חלבה/תמרים/פרג ועוד....
כשדיברתי עם השף עידו מדר לגבי פורים אמרתי לו: "אני מאתגרת אותך, בוא תכין אוזני המן שעוד לא נראו😐"
סקרנים לראות אם הוא עמד באתגר??
תקשיבו הוא אלוף רק מלהסתכל על צבעי הבצק התעלפתי!!!
הטעמים היו מפתיעים, חדשים וטעימים ברמה שאתם חייבים לנסות את זה בבית!
ודבר נוסף הם גם טבעוניים ❤
לפני שאני מצרפת את המתכון אני רוצה להזכיר לכם שבפורים צריך להרבות במ' : משתה,מקרא מגילה
אבל הכי הכי חשוב "מתנות לאביונים" תמיד תהיו עירניים ותסתכלו טוב טוב👀 ותאזינו 👂כדי שתוכלו לתת לאנשים
שאין להם, זה עושה טוב להם ולכם ותאמינו לי מי שנותן מקבל הרבה יותר 👐

ועכשיו למתכון האליפות, אני קוראת לאוזני המן האלה: "אוזני המן קצת אחרת"


לבצק:
200 גרם קמח כוסמין
100 גרם קמח מלא
3/4 כוס שמן קנולה
1/3 כוס סוכר קנים
1 שקית אבקת אפיה
1/4 כוס מיץ תפוזים
מיץ וגרידה מחצי לימון בינוני
2 כפות שמנת טופו/ 3 כפות קרם קוקוס

ללוש טוב טוב לבצק אחיד ולא דביק מידי ולחלק ל-4 כדורים.
להוסיף לכל כדור צבע מטריף:
לאדום- 4 כפות סלק מגורד
לצהוב- כף כורכום
לירוק- 7 כפות עשבי תיבול
ללבן- 5 כפות שומשום לבן לא קלוי

מילוים:
בבצק האדום- ריבת פירות יער
בצק צהוב- ריבת תפוז סיני
בצק ירוק- טפנד זיתים
בצק לבן- שוקולד חלבה.
המילוי יכול להיות כל אחד לפי טעמו.

רדדו כל בצק , קרצו עיגולים,שימו מילוי וסגרו לצורת משולש.





שיהיה בהצלחה ובתיאבון.
שאלתי את הטועמים מה הכי טעים והם ענו שכל הטעמים חדשים מפתיעים וטעימים במיוחד אבל אוזני המן
סלק במילוי ריבת פירות יער לקח בטיפה יותר מכולם 😋


פורים שמח ומבדח לכולם😍



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה