יום רביעי, 22 בפברואר 2017

משפחת גמדים מתרחבת: "גמדים שלי" אתם מחליטים אם להמתיק!




היי חברים,
כשמתחילים את שלב הטעימות אצל הקטנטנים המעדן המועדף היום ע"י האמהות הוא מעדן ללא סוכר כי ככה
מרגילים אותם למעדן בריא יותר 👍
כשאני התחלתי טעימות עם הבנות שלי אני זוכרת שהתחלתי עם גמדים (הגמדים בטעם תות ובטעם בננה אז עוד
לא היה את ה"גמדים שלי" והגמדים מופחת הסוכר) הן ממש אהבו ❤ ואני שמחתי שהן אוכלות כי ידעתי שאני
נותנת להן מעדן גבינה לבנה 5% עם המון ויטמינים!!!

מהיום גביע גמדים ללא תוספת סוכר (מכיל רק סוכרים שמקורם בחלב) וללא תחליפי סוכר!

פתרון מצויין לאמהות שמעדיפות לתת לקטנים שלהם מעדנים ללא סוכר.
מעדן "גמדים שלי" הוא מעדן גבינה לבנה 5% במתיקות מעודנת (טעם וניל) שמגיעה מפירוק חלקי של הלקטוז שבחלב
ומתוספת תמציות וניל.
אצלנו בבית מעין שירה ורוני מאד אהבו (לא חושבת שבכלל הרגישו שאין סוכר) 😉
אבל מי שחסר לו קצת מתיקות יכול להוסיף: פירות, סילאן, טחינה גולמית או כל דבר שהילד אוהב.

רוצים לדעת מה מיוחד בגמדים חוץ מהמעדנים החדשים שהשיקו?(גמדים מופחת סוכר ו"גמדים שלי" ללא סוכר)

"גמדים" מבוסס על גבינה 5% שהיא בבסיס מזון בעל ערך תזונתי גבוה עשירה בחלבון, תורמת לתחושת שובע ולגדילה.
"
גמדים" מיוצרים בתוספת מגוון מחיות פרי טבעי, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא מייצבים.
בכל גביע "גמדים" קיים הרכב של ויטמינים ומינרליים:
ברזל- חיוני להתפתחות תקינה של המוח והיכולת השכלית,תורם לעמידות בפני זיהומים,לערנות לריכוז ועוד...
סידן- חיוני לגדילה וחיזוק העצמות והשיניים,לפעולות השרירים,לבקרה של רגישות העצבים,חשוב לגדילת העצם והתחזקותה.
ויטמין D-חיוני לספיגת הסידן בגוף,לבניית העצם ולאחסון המינרליים בגוף,לחילוף חומרים ולתהליכי המערכת החיסונית.
ויטמין A- חיוני לתקינות הראייה,לפעילות תקינה של המערכת החיסונית,לבריאות העור,לריפוי והגלדת פצעים,
לגדילת עצמות שיער ושיניים.
אבץ- משפיע על הצמיחה ,הלמידה, הזיכרון,התיאבון, המערכת החיסונית וחיוני ביותר בתקופות גדילה וייצור תאים.
מפעיל את תשתיות ייצור החלבונים,האנזימים וההורמונים וגם את פעילות חילוף החומרים והאנרגיה.

לא סתם שרים את השיר....
"במדינת הגמדים רעש מהומה ...."

בשטראוס לא מפסיקים לחשוב עלינו הלקוחות ודואגים לפתרונות טובים וטעימים !!!

"גמדים שלי" מעדן טעים לבייבי ולנו 😋


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה