יום חמישי, 8 בדצמבר 2016

בורקיטס טעימים מבצק ספידי במילוי גבינת שמנת עם בצל ועירית וקוטג' תנובה!






היי חברים,
מתכונים קלים,טעימים ומהירים זאת אני 😉
דני ביקש משהו קל לפני שהתיישבנו לראות טלויזיה נכנסתי למטבח פתחתי את המקרר והסתכלתי....
אני רואה את הגבינת שמנת בצל ועירית 5% של תנובה שטעמתי על פרוסת לחם בצהריים והיתה ממש טעימה
השילוב של הבצל עם העירית מושלם והמרקם מצויין.
ישר החלטתי מה אני מכינה!

בורקיטס במילוי גבינת השמנת עם הבצל והעירית בשילוב גבינת קוטג'.

מצרפת לכם מתכון שמכינים בכמה דקות אבל הטעם וההנאה מהבורקיטוס לא עובר.
הכנתי בצק ספידי שלוקח להכין אותו 3 דקות
3 וחצי כוסות קמח
3/4 כוס שמן
3/4 כוס מים חמים
רבע כפית מלח
מערבבים לשים ושמים בצד לנוח עד שמכינים את המילוי
אפשר לשים מה שרוצים במילוי הבצק הזה פשוט נהדר (מי שרוצה להפוך אותו לבצק מתוק פשוט לשים סוכר)
כמו שאמרתי אני שמתי עם כפית קצת מהגבינת שמנת בצל ועירית וקצת קוטג'
ביצה טרופה עם כף מים להברשה ושומשום לפזר מעל

אופן ההכנה:
רידדתי את הבצק קרצתי עיגולים שמתי באמצע מילוי קיפלתי וסגרתי.
הברשתי בביצה ופיזרתי שומשום מעל.
הכנסתי לתנור שחומם מראש על 170 מעלות והוצאתי כשהם נהיו זהובים יפה.




הגבינה השתלבה נהדר באפיה והבורקיטס יצאו יפים טעימים והתחסלו בשניות... (עשיתי חצי כמות בצק
והצטערתי על זה 😒 )

 עוד מתכונים טעימים עסיסיים וקלים תוכלו למצוא בדף שלי "מהזוית של רוית"
פשוט תעשו לייק ותתעדכנו במתכונים חדשים ומוצלחים ... מצרפת לינק :

מתכונים מהזוית של רוית

בהצלחה ובתיאבון <3

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה