יום שבת, 27 באוגוסט 2016

Teek מותג תיקים אינטרנטי חדש!





היי חברים,
אנחנו מרגישות הכי טוב כשאנחנו נראות טוב.
עם בגד שיושב עלינו כמו שצריך (לא מבליט את מה שלא צריך :) ) נעליים נוחות וסקסיות (שילוב הכי כיפי שיש)
ותיק להשלמת הלוק (תיק הוא מזמן אקססוריז שנותן את הטון ללוק מושלם)

עידן האינטרנט והקניות ברשת זה כבר חלק מהחיים שלנו, זה נוח יותר חוסך זמן וכסף
(זמן=התרוצצות בקניונים, כסף=קניות על הדרך בזמן חיפוש מה שצריך באמת)
הכי כייף לשוטט באתר לבחור מה שרוצים ולקבל את זה עד פתח הבית.

אני  רוצה לספר לכם על אתר חדש לרכישת תיקים אופנתיים מיוחדים ויפים, אתר שבו תוכלו להנות מסוגים רבים
של תיקים בשלל גוונים וצבעים.

Teek-מצאי את התיק שלך !

תיקים לכל מטרה: ארוע ערב,ליומיום,לעבודה, לפגישה עיסקית/רומנטית ......
נשים מתחלקות ל-2 בכל מה שקשור לתיקים:

  1. נשים שיש להן פטיש לתיקים (תיק לכל בגד )
  2. נשים שיש להן כמה תיקים: ליומיום,לערב ולטיול עם הילדים (אני נמצאת ביניהן)

התיק שאני בחרתי להתפנק איתו זה תיק גב ינשופים מקסים, נוח- נכנס בו הכל בצבע ורוד.
נועה שלי אמרה לי "אמא נהיה בשותף בתיק טוב? " כמובן שהסכמתי :)



אתן חיבות להציץ באתר ולהנות ממגוון התיקים המיוחדים והמדליקים אני בטוחה שכל אחת תמצא את מה שהיא אוהבת.
מצרפת לכן לינק לאתר Teek
אתר נוח ונעים, ידידותי ומובן והמחירים ממש סבירים ונוחים לכל כיס :)

יש תיק צד מקסים, תיק קפסולה חום ....מצרפת תמונה:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה