יום רביעי, 29 ביוני 2016

"מולטי גרין" תוסף תזונה חדש מבית Nutri Care






היי חברים,
תוספי תזונה זה כבר מזמן לא מילה גסה, זה מומלץ כמעט לכל אדם.
בחברה המערבית מודרנית שאנו חיים כשהמזון דל בויטמינים ומינרלים תוספי תזונה הם פתרון מצויין להשלמה תזונתית.
תוסף התזונה החדש MULTI GREEN "מולטי גרין" מבית נוטריקר הוא פורמולה ייחודית
המשלבת 28 ויטמינים ומינרלים (כגון:אבץ,סידן,ברזל,נחושת,מגנזיום,חומצה פולית,סלניום ועוד.....)
תמציות צמחים ירוקים ומרוכזים ואנזמי עיכול צמחיים המגבירים את יכולת הספיגה  של רכיבי התזונה.
תמצית הצמחים הירוקים מכילים שיעור גבוה של נוגדי חמצון שעוזרים להגנה החיסונית של הגוף ולניקוי הכבד והדם.
מאז ומתמיד אמא שלי היתה אומרת לי כשהיתי אוכלת פטרוזליה שזה טוב, זה ממריץ את הדם :)
שאר תמציות הצמחים עוזרים בהזרמת הדם ומעניקים תחושת ערנות ואנרגיות.

"מולטי גרין" מומלץ לספורטאים,צמחוניים,טבעוניים,אנשים בדיאטה,אנשים תחת לחץ (לא מכירה מישהו שלא)טוב לנשירת שיער ובכלל מומלץ לכל אחד.

"מולטי גרין" מעניק השלמה חשובה מזינה לתזונה היומית.
"מולטי גרין" אינו מכיל סוכר,מלח,חיטה,חלב,ביצים וחומרים משמרים.
פורמולה צמחית.

כמו שאתם יודעים אני אמא ל-4 בנות ואני שוכחת לאכול (האמת שגם לפני הבנות שכחתי, הבנות רק תירוץ)
אני תמיד במירוץ (לחץ להספיק) עבודה,גנים,חוגים מקלחות ארוחת ערב...
לאחת כמוני מולטי גרין בא בול, הוא פתרון מצויין להשלמה התזונתית שלי.
הוא גם הפחית לי משמעותית את נשירת השיער המטורפת שהתחילה אחרי הלידה הראשונה.
"אם אין אני לי "מולטי גרין " לי " :)

הוראות שימוש:
2 טבליות ביום עם הארוחות.

מחיר לצרכן 199 ש"ח (ל-60 טבליות)
ניתן להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.

מולטי גרין לחיים שלווים נוחים ובריאים יותר!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה