יום שני, 6 ביוני 2016

I DO 3D מותג יצירה תלת מימד הראשון בעולם!







היי חברים,
העולם התקדם לטכנולוגית 3D .... ועכשיו הגיע גם לעולם הילדים אבל אני לא מתכוונת למסכים laugh
אני מתכוונת לפעילות כיפית וזמן איכות לבד או איתנו (אני ממש אוהבת לעבוד יחד איתן)

חברת הנסיך הקטן משיקה I DO 3D מותג יצירה תלת מימד הראשון בעולם !!!
ערכות יצירה מדליקות וייחודיות ליצירת דגמים תלת מימדיים.
המוצר זכה במוצר השנה של תערוכות הצעצועים הגדולות של ניו יורק ולונדון 
בערכה מקבלים טוש עם חומר ייחודי  שאיתו יוצרים על גבי שקף ובעזרת פנס הוא מתקשה
נועה שלי ילדה שמאד אוהבת לצייר וכשעשתה עם I DO 3D היא נהנתה מאד.
גם ילדים שאין להם את הטוסיק לשבת לצייר את הערכה הזו מאד יאהבו זה שילוב של הנאה וכייף עם 
יצירה וסיפוק מהתוצאה.

ניתן למצוא ערכות בכמה רמות ממתחילים ועד מתקדמים:

ערכה למתחילים- ליצירה של עד 5 פרויקטים-
מכילה טוש ליצירה,מדריך למשתמש,פנס ושקף עליו בונים את היצירות.
מחיר 59.90 ₪




ערכת יצירה- ליצירה של עד 10 פרויקטים-
מכילה 2 טושים ליצירה,מדריך למשתמש,פנס ושקף עליו בונים את היצירות ו-2 אביזרי עזר לבניה.
מחיר 99.90 ₪










ערכת יצירה- סטודיו ליצירה של עד 20 פרויקטים-
מכילה 4 טושים ליצירה,מדריך למשתמש,פנס ושקף עליו בונים את היצירות ו-2 אביזרי עזר לבניה.
מחיר 179.90 ₪





מתנה מושלמת לילדים ולגדולים 
הערכות מתאימות לגילאי 8 ומעלה (נועה שלי בת 6 אני עזרתי לה והיא מאד נהנתה)

להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים הנבחרות.
באתר הנסיך הקטן: www.littleprince.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה