יום שבת, 9 באפריל 2016

מעדני יחיעם משיקה מוס כבד בטעם צרפתי !


היי חברים,
מכירים את ממרחי הכבד שמגישים לנו במסעדות על צנימים ?
חברת מעדני יחיעם השיקה סדרת מוס כבד:
מוס כבד עוף קלאסי ומוס כבד עוף בתוספת פטריות


מכילים כ-30% כבד עוף ואינם מכילים מונסודיום גלוטומט וגלוטן.

אני חובבת כבד בכל צורה: צלוי על האש ,כבד קצוץ .... תמיד במסעדות מזמינה את הטוסטים/צנימים קטנים
שמוגשים עם ממרח כבד מעל, החלטתי לנסות למרות שהיתי בטוחה שהטעם יהיה תעשיתי ...
מרחתי על חלה ולקחתי ביס הופתעתי ולקחתי עוד ביס, וואי נהנתי מכל ביס מוס הכבד עם הפטריות פשוט מעדן.
יש לזה טעם מיוחד טעם של עוד .
נהדר למנות פתיחה, להגיש על קרקרים או עיגולי בגטים וטוסטים קטנים
ניתן להגיש גם לצד פרוסות לחם,חלה,קרקרים צנימים ועוד ....




המוס כבד מגיע בקופסא עם מכסה לשימוש חוזר ונוח .
הקופסא בצבע שחור בעיצוב יוקרתי ומגרה .
מגיע באריזה של 140 גרם,כשר לפסח לאוכלי קטניות.
מחיר מומלץ לצרכן כ-15 ש"ח
כשר בהשגחת הרבנות הראשית .
ניתן להשיג ברשתות השיווק הגדולות .

מה שבטוח אצלי זה יהיה על שולחן החג :)
חג פסח כשר ושמח!

2 תגובות:

  1. הייתי הסופר וראיתי את המוצר, בתור מעריצה מושבעת של פטה כבד עוף, מיד גיגלתי לראות ביקורות והגעתי אליך.
    בעקבות הביקורת החיובית רכשתי את המוצר ואני מצטערת על כך מאד.
    חבל מאד שבלוגרים חוטאים למציאות ומוכרים את נשמתם לחברות תעשיתיות.
    אין שום קשר לטעם של עכבד עוף, אלא יותר ממרח פסטרמה שלא עברה בקרת איכות.
    מצטערת על כך רגע שהגעתי לעמוד שלך.
    מקווה שתלמדי להבא לנהוג בכבוד רב יותר לקוראים שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מצטערת שאת לא אהבת אבל על טעם וריח אין להתווכח, אני מאד אהבתי.

      מחק