יום שבת, 23 באפריל 2016

מוצר השנה-הבחירה שלנו הצרכנים לשנת 2016 :



היי חברים,
בכל שנה בעשרות מדינות בעולם נערך מחקר צרכנים רחב היקף שבמסגרתו בוחרים הצרכנים של כל מדינה את מוצרי השנה בתחומים הבאים:
יופי ובריאות,מזון ומשקאות שרותים ומוצרים לבית.
פרסי החדשנות של מוצר השנה מסייעים לנו הצרכנים להתנסות במוצרים ובשרותים חדשים ואיכותיים שצרכנים אחרים ניסו והמליצו.
על בסיס האטרקטיביות שלהם ועל פי מידת החדשנות שלהם ושביעות הרצון משימוש בהם בפועל.
בכל קטגוריה ייבחר מוצר שיוכתר כמוצר השנה.

מוצר שהצרכנים החליטו שהוא האטרקטיבי, החדשני והאיכותי ביותר.
זו השנה ה-11 שהצרכנים בישראל בוחרים את מוצר השנה שלהם-המוצרים והשרותים החדשים והאיכותיים ביותר שהושקו לאחרונה.
מה זה נותן להם? :
כל מוצר זוכה יהנה מתוכנית שיווקית מגוונת שנועדה לחשוף אותו בפני צרכנים קמעוניים ומובילי דעה.
חיזוק התדמית.
מוצר השנה זוכה להשתמש בלוגו מוצר השנה למשך שנה שלמה.
החברה הזוכה תזכה בחיזוק התדמית כחברה חדשנית,יחסי ציבור וחשיפה ובולטות על המדפים.
פעילות שיווקית בקרב גולשים,בלוגרים ומובילי דעה.

מוצרי השנה שלי, שהפכו את החיים שלי (ושל עוד הרבה) לקלים יותר:

בתחום מוצרים לבית:
ה-מולטיקייק 4 ב-1 מבית iCake 




את המולטיקייק הכרתי מתמונות שראיתי באתרי הפייסבוק שאמהות עושות המון דברים בכמה דקות ומתלהבות.
פשטידות, מתוקים, דונאטס, וופל בלגי ועוד המון מאכלים מגרים ....
אני אמא ל-4 בנות קטנות וזמן זה משהו שאין לי מיותר ולכן, חשבתי לעצמי שמולטיקייק יחסוך לי זמן ואני יוכל להכין לבנות שלנו ולנו דברים טעימים ומשביעים בכמה דקות .
התאהבתי במוצר והוא נמצא על השיש באופן קבוע (שמישהו ינסה להזיז לי את זה חחחח )
אני מצרפת לכם מתכונים טעימים שבטוח יעשו לכם חשק :)
המולטיקייק טוב גם לאלו שלא אוהבים לבשל!
אני ממליצה להכנס לקבוצת המולטיקייק בפייס ושם תמצאו המון מתכונים קלים וטעימים.
















גביניות:
250 גרם גבינה לבנה
2 ביצים
1 סוכר וניל
1/2 כוס סוכר
4 כפות שמן 1 וחצי כוסות קמח תופח 

אופן ההכנה:
להדליק את המכשיר שיהיה חם ולרסס שמן.
לערבב את כל החומרים לפי הסדר הזה:ביצים,גבינה,סוכר, סוכר וניל ושמן
אח"כ להוסיף קמח ולערבב.
לשפוך את התערובת לתבנית הקאפקייס במולטי, 6 דקות וזה מוכן.
לפזר אבקת סוכר מעל.

ופל בלגי:
2 ביצים
1 כוס חלב
50 גרם חמאה
1/4 כוס סוכר
1 וחצי כוסות קמח
2 כפיות אבקת אפיה
רבע כפית מלח

אופן ההכנה:
לטרוף ביצים חלב חמאה וסוכר.
בקערה אחרת מנפים קמח אבקת אפיה ומלח יוצרים גומה ושופכים את הקערה הנוזלית.
מערבבים ושופכים לתבנית הוופל בלגי.

בתחום קוסמטיקה וטואלטיקה:
מברשת לשיער של Life Wet Brush 

שיער ארוך ומתולתל .... בעייתי!!!!
הבנות שלי עם שיער גלי מתולתל וכל פעם אחרי האמבטיה עברתי איתן מסכת עינויים עם הסירוק, כאב להן ואני
היתי מסרקת בעדינות ובסבלנות עד ש....
שמעתי על מברשת הפלא של Life 
המברשת מסרקת ללא כאב אם יש קשרים היא פורמת אותם בלי למשוך או לתלוש את השיער.
כל זה אודות לסיבים החכמים שיש למברשת.
אני והבנות בעיקר לא מחליפות את המברשת של לייף בשום מברשת אחרת :)

בתחום הבריאות:
רופא משפחה אונליין של הכללית




ה-שרות שכולכם חייבים להכיר, אותי זה מרגיע בטוחה שגם אתכם.
חייבים להתייעץ עם רפא והשעה מאוחרת? אין מרפאה פתוחה? לא סובל דיחוי?
כללית נותנים פתרון מעולה:
מתקשרים *2700 לוחצים בניתוב שיחות לשוחח עם רופא אונליין, בוחרים איזה סוג שיחה רוצים וידאו או קולית.
אני ניצלתי את השרות הזה יותר מפעם אחת הרופא בצד השני שאל שאלות מקצועיות על מנת לדעת מה מצב הילדה
(התקשרתי בלחץ בגלל חום גבוה) והוא הצליח להרגיע אותי.
בסוף השיחה מקבלים פקס עם פרטי השיחה והמלצות להמשך טיפול.
השרות אדיב ומקצועי.
תמיד טוב לדעת שיש שרות כזה בכללית, שלא תצטרכו רק בריאות!!!


מוצר השנה- המוצרים שאנחנו הצרכנים בחרנו!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה