יום שבת, 30 בינואר 2016

רול קובה,רול פלאפל,רול פריקסה,רול סביח,רול חריימה ...יש דבר כזה ???


היי חברים ,
את הסושי כולנו מכירים :מגולגל, אורז ,אצה דג ,ירקות .......
חלק אוהבים וחלק לא מתחברים .

אבל אם היתי אומרת לכם סושי ישראלי ? סושי פלאפל?סושי קובה?סושי סביח?
כל המאכלים הישראלים שכולנו אוהבים מגולגלים בסושי ?
אני בטוחה שהרמתם גבה ואמרתם לעצמכם מה היא רוצה !!!!????





סושי רולים ישראלי בראשון לציון חברים :
ברחוב רוטשילד 111 מכינים סושי רולים בטעם ישראלי .
הכל התחיל מאדם שעבד במטבח של סושי והיה רעב ,החליט להכין לו סביח אבל לא היה לו פיתה או לחם
רק אורז ואצה ...גלגל את הביצה בתוך האורז שם חציל ואהב .
הוא חשב שאולי בגלל שהיה רעב אז זה היה טעים לו אבל החליט לעשות ולתת לחברים שעבדו איתו
לטעום ו... כך נולד הרעיון :)

 במנות פתיחה קיבלתי מנת בא לי חומוס וציפס ואחר כך ניגרי סביח ,ניגרי פלאפל וניגרי פריקסה :
הניגרי פלאפל מגיע עם ציפס למעלה ובפנים בתוך האורז כדור פלאפל הסביח מגיע מעל חציל ובפנים ביצה .












אחר כך הגיעו הרולים : כשטעמתי את הרול קובה הרגשתי שאני אוכלת קובה נהניתי מכל ביס ,התבלינים הבשר הכל .
הרול פלאפל היה מצויין .
טעמתי גם את הרול קובה סלק והרול פריקסה האמת שהתפוצצתי היה טעים ומשביע .












בסוף לא תאמינו אבל יש קינוחים ,גם הם באותו קונספט מגיעים מגולגלים בצורת סושי
הקינוחים פרווה אבל אם תטעמו לא תאמינו שהם פרווה .
טעמתי את הרול מלבי ורול שוקולד חלבה אני יכולה רק לספר שגם את הרוטב שעל הצלחת אכלתי :)


המסעדה כשרה מרצון ,כל המצרכים כשרים המסעדה לא עובדת בשבת פשוט לא מוכנים לשלם על תעודת כשרות .
ניתן להזמין ולהתפנק עד הבית .
אני אהבתי מאד וממליצה לכם לנסות ,רק חייבת להזהיר : זה ממכר !!!!!!

מוזמנים להכנס לדף בפייס ולהתרשם וכמובן אל תשכחו לעשות לייק :

להזמנות חייגו:03-5580570

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה