יום שלישי, 26 בינואר 2016

כרית ציפה רב שימושית :לאמבטיה,ערסול משחק ומנוחה לתינוק !





היי חברים,
לפני הלידה קונים המון דברים גם דברים שממש אבל ממש לא משתמשים בהם ....
אבל יש דברים שחייבים לקנות :)
אני זוכרת שאחרי כל לידה היתי חוזרת הביתה עם הבונבונה (אני אמא ל-4 בנות) וכל הדרך חושבת
על האמבטיה הראשונה על הפחד איך להחזיק את הדבר הקטן הזה בלי לעשות טעות וישר מרימה טלפון לאמא שלי
שתבוא  .
בגלל שאני יודעת שזה לא רק הפחד שלי והמון הורים מפחדים החלטתי לשתף בפתרון שמרגיע אותנו והופך את הרחצה לחוויה בטוחה כיפית ומרגיעה .

כרית ציפה מבית Softeeze ,רב שימושית :
נהדרת לאמבטיה מאפשרת רחצה בטוחה ונוחה של התינוק ומרגיעה אותנו ההורים.




בכרית יש צד מעובה לתמיכה בראש התינוק כך באמבטיה שומרת עליו מהמים .
הכרית עשויה בד לייקרה אנטי בקטריאלי שמתייבש במהירות .
הכרית מלאה בפתיתי קלקר זעירים המעניקים גמישות ורכות ומתאימה את עצמה לצורת גופו של התינוק .
ניתן לכיבוס במכונה .
הכרית משמשת גם ככרית ערסול ומנוחה של התינוק .














יצאתם לנופש ,לישון אצל חברים,אמא חמה ניתן לקחת את הכרית ולהנות ממנה.... היא קלה .

שיהיה המון מזל טוב לכל היולדות לכל ההריוניות ולכל ההורים רק נחת .
מקווה שעזרתי :)

משווק בארץ ע"י חברת Miya,  הלינק לאתר שלה ּהחנויות באזורים הרלוונטיים http://www.miyababy.co.il/






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה