יום שני, 21 בדצמבר 2015

Otilya's -סדנאות להכנת שרשראות מאלות צבעוניות ויפות !


היי חברים,
אין אשה שלא אוהבת תכשיטים ,יש אחת שאוהבת לשים הרבה ויש אחת שמסתפקת בשרשרת .
יש אישה שאוהבת להחליף כל יום תכשיט אחר, כל ארוע והתכשיט שלו ויש אישה(כמוני) שרק לארוע שמה שרשרת
כדי להשלים את ההופעה .
כמה פעמים הגענו לחנות כדי לקנות שרשרת חרוזים ואמרנו :וואי השרשרת הזאת יפה אבל היתי מורידה את החרוז הזה ומוסיפה את החרוז הזה ,היתי שמה צבעים יותר חומים ועוד...
אז למה להגיד ולקנות משהו שלא לגמרי אהבנו ???
באוטיליה עיצוב תכשיטים ואקססוריז ניתן להכין שרשרת מאלה עשויה חרוזים כמו שאתן אוהבות .
טלי שפריצר מעצבת אוטיליה היא אישה מקסימה שמקיימת סדנאות בסטודיו המקסים שלה ברחוב הכורם 11 פתח תקוה .

מה זה מאלה ?
מאלה זו שרשרת תפילה טיבטית עשויה חרוזים .

בסדנא כל אחת מקבלת יחס אישי ,הסברים מפורטים וייעוץ מטלי .
כשאני הגעתי לסדנא ישבתי בהתחלה והיתי קצת בפחדים אם אני יצליח?האם תצא לי שרשרת יפה ?
טלי עודדה ונתנה לי ביטחון לצאת לדרך להתחיל והיא שם לעזור ולתמוך ולתת לי כלים .
יש לה המון סבלנות וסובלנות ורצון לעזור ומעל הכל היא דואגת שכל אחת תצא מרוצה מהשרשרת שהכינה .

"השמיים הם הגבול"




טלי שמה על השולחן המון חומרים :חרוזים בגדלים שונים ,בצבעים שונים מסוגים שונים .
חרוזי מתכת,פלסטיק,עץ,אבנים ,תליונים שונים ועוד.....
זה מאד מבלבל אבל....טלי שם ,מכוונת ועוזרת שואלת ומנסה להבין את הטעם שלי וכך להכין שרשרת מושלמת .
רואים שטלי מאד אוהבת את מה שהיא עושה כי היא עושה את זה מכל הלב ועושה את זה הכי טוב .

יצאה לי שרשרת מהממת בצבעים שאני מאד אוהבת והכי חשוב ...שאני הכנתי :)
מצרפת לכם את השלבים כדי שתתרשמו:




כל אחת שמגיעה לסדנא מחכה לה על השולחן מגש שבו ניתן לסדר את החרוזים כדי לראות לפני שמשחילים סופית.









בהתחלה מכינים את הגדילים ממגוון חוטי כותנה בצבעים מטורפים ניתן לשלב 2 או 3 צבעים .



אח"כ מתחילים ללפף את החוטים שבחרנו על הכרטיס בזהירות בלי לקפל אותו .







בעזרת מחט שמשחילים וקושרים ואז גוזרים את החוטים מלמטה מקפלים באמצע











ובעזרת חוט בצבע זהה למה שלקחנו מלפפים למעלה כדי לתת לגדילים שלנו צוואר .













עכשיו מניחים את הגדילים באמצע הלוח שקיבלנו ומתאימים לו חרוזים ויוצרים שרשרת .










אחרי שהחלטנו מה הולך עם מה ואיפה מתחילים להשחיל את החרוזים קצת פינישים  והשרשרת מוכנה .
זו השרשרת שלי :

חשוב לציין שטלי מלווה אותנו בכל התהליך והכל עם סבלנות רוגע ופנים מחייכות .

שעה וחצי של הנאה וכייף ,מאד ממליצה .
ובסוף כל אחת מקבלת את השרשרת באריזה יפה כמו שנקנה בחנות מעצבים .


חוץ מהסדנא של שרשראות מאלות יש גם את הסדנא של שרשראות הקומפוזיציה .

מתנה מושלמת לחברה טובה ,לאמא לאחות .
ערב כיפי לחברות,ערב גיבוש .
מתנה יפה שמעסיקים יכולים לתת לעובדות חברה .
מוזמנים להכנס לאוטיליה בפייס בקישור :
לינק לרישום לסדנאות:

תהנו :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה