יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

ALICE-הלבשה תחתונה סקסית ונשית ועכשיו במבצעים מטורפים לסוף שנה !!


היי חברות,
אליס בקניון גן העיר בתל אביב -חנות הלבשה תחתונה מהאגדות !












"אליסה בארץ הפלאות"

אינה מלשקו -בעלת החנות יזמית ואשת עסקים ידעה תמיד שזה מה שהיא רוצה לעשות ,
להגשים את החלומות והפנטזיות של כל אחת ואחת מאיתנו .
לשלב מוצרים שתמיד חלמנו במחירים נוחים .
אינה מלשקו יבואנית של מותג ההלבשה התחתונה מאירופה VERALLY  שכולל:
חזיות,תחתונים,סטים,מחטבים,גרביונים מיוחדים ועוד והכל מיוצר באירופה .

כל אחת מאיתנו היא "אליס" והיא יכולה לבחור מה שעושה לה טוב ,כל מה שנוח לה איתו ....
חזיה סקסית,תחרה,ספורטיבית ....
תחתון רגיל,חוטיני,גבוה ,נמוך ,תחרה ....
מחטב להסתיר בטן של אחרי לידה או סתם כדי לחטב :)
גרביונים סקסיים ועוד ......

"תעשי רק מה שאת אוהבת ...רק מה שאת חושבת ,שיהיה לך טוב "....

כשאני הולכת לקנות הלבשה תחתונה חשוב שאני ירגיש נוח כי אני ביישנית שתהיה מישהי שתעזור לי שתהיה מקצועית .
כשהגעתי לאליס הרגשתי כמו ילדה שהגיעה לחנות צעצועים ורוצה את הכל ,המבחר גדול צבעוני .
קיבלתי שרות ויחס מעולים ומקצועיים.
המוכרת בחנות היתה אדיבה וסבלנית (למרות ששיגעתי אותה).
מצאתי את התחתונים שאני אוהבת לקחתי גופיות מיקרופייבר בכמה צבעים שמתאימים לי לקיץ ולחורף
וגם היו במבצע 3 ב100 :)
ולא תאמינו אפילו לקחתי גרביונים מהממים לבנות שלי נועה ומעין ,גרביונים פרחוניים מידות 2-6 .

בנות אני ממליצה זה מקום במיוחד בשבילנו ,הלבשה תחתונה סקסית מפנקת וספורטיבית לכל אישה בכל גיל .
צבעי הלוגו תכלת שחור ולבן ועיצוב החנות בצורות גיאומטריות דרמטיות בשחור ולבן,
שאובות מעולם התעתועים והפנטזיה .














ועכשיו מבצעים מטורפים באליס לסוף שנה :
קני ב-1000 ש"ח שלמי רק 750 ש"ח
חזיה שניה ב50% הנחה
מבחר תחתונים 2 ב-50 ש"ח
3 גופיות מיקרופייבר ב-100 ש"ח

מצרפת לכם תמונות של חלק קטן מהפריטים שתוכלנה למצוא באליס :







מחכים לכן באליס :)
החנות מתאימה לכולן ,גם נשים שמתלבשות בצניעות מתחת יכולות ללבוש את הפריט הכי סקסי,נוח,שהן אוהבות .

אליס - ALICE – My UnderWorld  בגן העיר רחוב אבן גבירול 71
תל אביב קומת הכניסה, חנות מס' 23.
טל. 052-7284991 – 03-5669770


שנה אזרחית נפלאה לכולם :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה