יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

"מי אתה" פתרון חדשני להגנה מפני התחזות ופדופיליה ברשת !!!!






היי חברים ,
אני זוכרת שהיתי רווקה ויצא לי כמה פעמים לדבר ולהתכתב עם בחורים שרצו לצאת איתי אז תמיד
חששתי לא ידעתי אם להאמין או לא ??? לא ידעתי אם אותו אחד שמדבר איתי הוא האדם שאותו אפגוש ??
תמיד רצו לי מחשבות אולי נוכל?
תמיד אבל תמיד נפגשתי במקום ציבורי ולא הסכמתי שיבואו לאסוף אותי מהבית כדי שלא ידעו איפה אני גרה .
אמא שלי תמיד היתה על הקו מחכה עד שהיתי מעדכנת אותה שהתיישבתי בבית קפה ואני מחכה לו וכמובן שתוך כדי
היא היתה מתקשרת לבדוק שהכל בסדר , בקיצור לא הלכה לישון ולא נרגעה עד שחזרתי .
היום אני אמא ל-4 בנות קטנות והפחד שלי מה יהיה כשהן יגדלו ויישבו באינטרנט ,בפייס בציט שלא יעבדו עליהן
שלא ידברו עם מישהו מתחזה .
הרי הרשת שקיימת עכשיו זה ג'ונגל אחד גדול שכל אחד עושה מה שהוא רוצה אין חוקים ,מפחיד .

לא חסרים מקרים וסיפורים על פדופילים ומתחזים שהפילו נשים בנות ילדים בפח .


מה עושים ? איך דואגים לילדים שלנו ? איך בחורות יכולות לדעת באמת עם מי הן משוחחות ?


שרות "מי אתה" :
פתרון חדשני להגנה מפני התחזות ופדופיליה ברשת
שרות שמאמת מוודא ומאשר את הגולשים איתם אנחנו מדברים .
דואג שילדים ידברו רק עם ילדים בגילם !
דואגים להגנה באתרי ההיכרויות -את מי אנחנו מכניסים הביתה או לרכב .

"מי אתה" עושים סדר בג'ונגל הזה !!!

איך זה עובד ?

כולם צריכים להרשם ,נכנסים לאתר (מצורף לינק בסוף) נרשמים ,התחלת לדבר עם מישהו ?
בקשי ממנו להזדהות דרך מערכת מי אתה ,אין תרוצים "מחר ארשם " התחלתי תהליך רישום"
רק אחרי שתקבלו אישור מהמערכת שהאדם זוהה והפרטים נכונים תמשיכו עם השיחה ותפגשו .
ההזדהות וההסכמה אלה סימנים שמדובר באדם רציני ולא מסוכן .
אדם שלא מוכן להזדהות הוא בגדר חשוד ומדליק נורה אדומה המערכת תתריע את השואל .


























ילדים נרשמים ע"י ההורים .
ילדים רשאים לדבר רק עם ילדים בני גילם ,המערכת בודקת ומאמתת את פרטי הגולש ובמידה
ורואה שהגולש לא מתאים מבחינת גיל היא מתריעה ומזהירה את ההורה .
(לא ניתן לרמות את המערכת כי בפרטים הנמסרים למערכת כוללים צילום ת.ז ועוד פרטים מזהים )
לכן חשוב שאנחנו ההורים נדריך את ילדנו איך להתחבר למערכת ואיך לבקש מהמערכת לזהות עבורם .

הילד צריך להתחבר למערכת על ידי לחיצה על התחברות ואז בתפריט יופיע "בקשה לזיהוי חבר"
לוחצים ומקבלים קוד שכולל כינוי ו3 ספרות יש למסור את הקוד לחבר איתו רוצים לשוחח ולבקש ממנו להזדהות במערכת מי אתה .
אחרי כמה דקות לוחצים על בדיקת תשובה במידה והחבר עבר את הבדיקה חיובי הילד מקבל סמיילי חייכני
במידה ולא יוצג פרצופון מפחיד .

"מי אתה" נחשבת כמו חגורת בטיחות של ילדנו ושלנו ,בואו לא נשכח לחגור !


לפרטים נוספים הכנסו לאתר :

לינק לאתר

לינק ליוטיוב
https://www.youtube.com/watch?v=sGqSV5y0clo


בואו נרשם כולם וניצור סביבת רשת בטוחה .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה