יום שבת, 3 באוקטובר 2015

"אמא ואני אופים" -ספר בישול חדש לילדים



למה אתם מחכים? הפשילו שרוולים ותתחילו לאפות!!!!!
היי חברים ,
מאסטר שף זה לא רק לגדולים אהבת האפיה והבישול הוא גם אצל ילדים .
מספיק שאני במטבח לוקחת קערה ישר הבנות שלי נועה ומעין מגיעות ושואלות " אמא מה את מכינה? עוגה?עוגיות?"
אנחנו רוצות לעזור לך הן אומרות :)
"אמא ואני אופים" זהו ספר שהילדים נכנסים לעולם האפיה ,לומדים אותו ,ללוש לחתוך לערבב לקשט והכל עם אמא .






הספר עונה על השאלות "למה הבצק תופח? למה שמים ביצים? למה עוגיה שאנחנו מכינים עגולה מתפשטת באפיה?
ועוד המון שאלות "
הילדים לומדים מהו ציוד אפיה בסיסי ,איך שוקלים ומודדים ממה להזהר וכמובן איך מכינים כל מיני סוגי עוגיות
עוגות ועוד הפתעות ....
הכל בעזרת הסברים מפורטים ותמונות שקל לילדים להבין וגם לאמהות שלא חובבות אפיה וזאת ההתחלה שלהן .
הטקסט מנוקד הספר מגיע בפורמט מלבני גדול 32X24  שעוזר לקריאה ולהנאה .
מה שפעם היתי מנסה להסביר לבנות בעזרת פנטומימה היום יותר קל ,הכל דרך תמונות והסברים ברורים .

בסדרה יש ספרים נוספים מומלצים : "אמא ואני יוצרים" ו "אמא ואני מבשלים "
מחפשים מתנה לימי הולדת לילדי הגן במקום לחשוב יותר מידי מה לקנות והאם הם יאהבו משחק זה או אחר ,
האם יש להם כבר את המשחק הזה ? הבגד הזה? ממליצה בחום לקנות ספר זה אני בטוחה שגם הילד/ה יאהבו
וגם ההורים .
פעילות מצויינת עם הילדים בחופשים או בימים אחרי הגן .


אני עשיתי עם נועה ומעין את עוגיות החמאה אומנם לא בצורות של חיות אבל הן בחרו צורה של קיטי
(האמת שזה כן חיה ,זה חתולה לא ???)
מאד נהננו הן שאלו מלא שאלות ואני פשוט עניתי והראתי להן את ההסבר מהספר .
בהתחלה ראינו את המצרכים אח"כ ערבבנו ולשנו ובסוף רדדנו קרצנו את העוגיות עם החותכנים של קיטי
ולתנור .



הוצאת דני ספרים
63 עמודים
מחיר לצרכן 58 ש"ח
להשיג בחנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה :




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה