יום חמישי, 23 ביולי 2015

לוריאל משיקה את אפליקציית האיפור הוירטואלית הראשונה בעולם !



לוריאל חוללה מהפכה בחווית קניית איפור - היא משיקה את אפליקציית MAKEUP GENIUS
אפליקציה שכבשה את העולם !
והיא חינמית !!!! כולם יכולים להוריד ולהנות ממנה .


לוריאל שיתפה פעולה עם חברה שיוצרת תוכנת זיהוי פנים , בעזרת התוכנה ובעזרת המצלמה של הנייד
שהופכת להיות המראה הוירטואלית שלנו אנחנו יכולות לנסות את מוצרי האיפור לפני קניה והכל בלחיצה אחת.
ניתן לנסות סומק,שפתונים,צלליות ,תוחם לשפתיים,עיפרון שחור ועוד ...
בקיצור אפילקציה שהיא גאון איפור פנים .
כאמא ל-4 בנות אין לי את הזמן להכנס לסופר פארם ולשבת שהדיילת תאפר אותי , האפליקציה חוסכת לי
זמן וגורמת לי לעשות קניה בטוחה בלי להתחרט ,בלי לקנות משהו שלא היה לי נעים מהדיילת שאיפרה אותי
אז לקחתי ונתקעתי עם זה (אין אחת שלא מכירה את זה laugh) ....
רוצות להתייעץ עם חברה אמא בעל ניתן לשתף בפייס ,טוויטר ואינסטגרם ולקבל חוות דעת נוספת .
אני אהבתי ואני על זה indecision

אני בטוחה שהרבה נשים יאהבו את הרעיון וכמובן יורידו את האפליקציה לנייד .

האפליקצייה היא חינמית ואני מצרפת לכן לינק להורדות :

לינק להורדה באנדרואיד ממכשירי סמסונג ,נקסוס
bit.ly/1vhikwy
לינק להורדה בITUNES ממכשירי אייפון
bit.ly/1w5swfn





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה