יום שני, 22 ביוני 2015

כוס מעבר של AVENT ,למעבר חלק נוח בלי להתלכלך ובלי להרטב ....



אני מתוודה , אני אמא היסטרית בכל מה שקשור בלכלוךsad ....
אני יודעת את זה ולאט לאט מנסה להגמל מהתופעה המציקה cool( בעיקר לי אולי רק לי ,לאף אחת מהבנות או לבעלי
לא מזיז שנשפך משהו ) .
אני תמיד העדפתי שהבנות ישתו מבקבוק ולא מכוס בגלל שכל פעם שנתתי בכוס כל הבית היה סימנים של מים וכמובן
שמיד אחר כך דרכו על זה והבית נהיה מלוכלך ואני היתי הופכת לפקעת לחץ ועצבים ורק חושבת מתי להעביר
סמרטוט ולנקות . ( כמו שכבר אמרתי שריטה שלי )
כל הזמן היו מעירים לי למה אני לא משחררת שזה לא טוב והמעבר לכוס נותן עצמאות לילד והקלה להורה .
מה עוד ששתיה באמצעות פיה או קשית תורמת לחיזוק שרירי הפה והלסת  מסייעת בהתפתחות מיומנות הדיבור
והפעוט מפתח את כישורי הבליעה.
אז זהו שכנראה בפיליפס אוונט עלו על אמהות כמוני .... והחליטו לטפל בבעיה בדרך שלהם .
הם השיקו כוסות מעבר שנותנות פתרון לשתיה עצמאית בלי טפטופים ובלי להתלכלך ולהרטב .
פיליפס אוננט הצליחו להשיק כוסות מעבר בלי טפטופים בעזרת שסתום חדשני שהוא פטנט רשום שלהם ,
השסתום מאפשר לנוזלים לזרום רק בזמן השתייה וכך מבטיח 100% מניעה של טפטופים ונזילות .
השסתום עשוי מסיליקון קל לפירוק ,ניקוי והרכבה  .
כוסות המעבר מעוצבות בחיה המדהימה והכיפית שילדים אוהבים הפינגווין .
לא סתם כוסות המעבר זכו בפרס עיצוב המוצר הבינלאומי היוקרתי IF .
ניתן לבחור צבע שמתאים לילד או הילדה : מגיע בצבהים ורוד טורקיז ושחור .

כוס מעבר 200 מ"ל 

כוס מעבר 260 מ"ל 


הידיות מסיליקון מונעות החלקה וכך הילד מחזיק את הכוס בצורה יציבה ונוחה .
הכוס ניתנת לניקוי בצורה קלה , ניתן לשטוף במדיח .
החלקים לא מכילים BPA .

בסדרת כוסות המעבר יש 2 גדלים :
כוס קטנה- 200 מ"ל לגילאי 6-12 חודשים, עם פיה רכה וזרימה איטית .
כוס גדולה 260 מ"ל לגילאי 12-18 חודשים, עם פיה קשיחה שעמידה בנשיכות וזרימה בינונית .

אז היום עם עזרה מפיליפס והרבה  אני נותנת לשירה שלי לשתות מכוס מעבר , היא מבסוטית וכן
היא הרבה יותר עצמאית מאיך שהיו שאר הבנות שלי בגיל הזה .

ניתן להשיג ברשתות סופרפארם וניופארם , שילב מוצצים ובחנויות תינוקות מובחרות .
מחיר - 49.9 עד 54.9 תלוי בגודל .

יותר מממליצה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה