יום שלישי, 19 במאי 2015

הקיץ הזה בא לי טוב עם מייבלין ניו יורק ....



GET THE SUMMER LOOK- MAYBELLINE NEW YORK 

עם ברונזר כל כך לוהט גם השמש עומדת להסמיק .....

כולנו יודעות כמה קשה גם לדאוג לעצמנו וגם לגדל ילדים , יש לי 4 בנות מקסימות ,
כשהיתי רווקה לא יכולתם לתפוס אותי בלי איפור מלא ! אחרי הלידה הראשונה כבר לא שמתי צלליות
אחרי הלידה השניה לא שמתי מסקרה וכך הלאה עד שנשארתי רק עם קרם לחות קרם עיניים מייק אפ וסומק :)
מייבלין ניו יורק משיקה את הליין החדש , ליין קיצי וקליל שב-5 שלבים את נראית מתוקתקת וזוהרת .
מייבלין באו לי בול בזמן !!!! אני אחרי לידה ( הבת הרביעית רוני ) ועדין רוצה להראות טוב כי כשאנחנו נראות
טוב ומרגישות טוב אנחנו מקרינות את זה החוצה .
תוך כמה דקות ואני יוצאת מתוקתקת ומתחילה את היום שלי (אפילו אם אני רק בבית ).

קבלו את הלוק הקייצי של מייבלין ניו יורק :



חמשת השלבים ואת מרגישה הכי זוהרת :

שלב ראשון - 
מייק אפ מוס Dream Matte Mousse לגימור מאט קליל ואחיד .
מורחים עם האצבעות באופן אחיד בפנים עד לכיסוי מלא , המרקם המוסי קליל נעים ונוח למריחה .

שלב שני-
ברונזר עם סומק Dream Sun Bronzer &Blush
לשיזוף טבעי עם מגע של צבע .
עם מברשת מדגישים בעזרת הברונזר את עצמות הלחיים גשר האף וקו השיער ,את הסומק לתפוח בעדינות
על הלחיים למראה מואר וחיוני .

שלב שלישי -
מסקרה לגבות Brow Drama
להדגשת גבות באופן טבעי , לסרק את הגבות ממרכז פנים כלפי מעלה וחוץ .

שלב רביעי-
מסקרה Great Lash
ליצירת מראה ריסים נקי ועדין .מהשורש עד לקצה .

שלב חמישי- 
שפתון Color Sensational
לשפתיים חושניות במראה טבעי .

אז אני מוכנה לקיץ , ואתם ?????
ניתן למצוא ברשת סופר פארם
ועכשיו במחירי מבצע להשקה ... שווה .

קיץ נעים לכולן .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה