יום רביעי, 15 באפריל 2015

חומוס עם זחוק זהבי ומסבחה ... מוצרים חדשים בסדרת "החומוסייה של אבי" מבית אחלה!!!


מה יותר אחלה מחומוס אחלה ????
ועכשיו לקראת יום העצמאות הידוע כיום שבו מדינת ישראל ממנגלת ואיך אפשר למנגל בלי חומוס ???.
אחלה משיקה חומוס בטעמים חדשים לסדרה "החומוסייה של אבי" :
חומוס עם זחוק זהבי
ומסבחה
קיבלתי לטעום ולראות איך יגיבו המשפחה לטעם החדש ???














האם יאהבו ? האם יזהו של מי החומוס? האם יוסיפו את החומוס החדש לקניות באופן קבוע ???
ואני גם אבדוק האם החומוס עם זחוק זהבי מספיק חריף לבעלי ??? (הוא משוגע על חריף)
והאם המסבחה טעים יותר או לפחות כמו של אבו חסאן ביפו ?? שבעלי פעם בשבוע אצלו .....

ערכתי לבעלי את השולחן עם צלחות של שני הסוגים , קצת פטרוזיליה פיתות חמות וזיתים .














ישבתי וחיכיתי לראות ולשמוע את התגובות ....



האמת שאחרי שראיתי שהוא חיסל את הצלחות הבנתי כבר לבד מה הוא חושב אבל,
שאלתי אותו מה דעתו על החומוס החדש ?
אז קודם כל זה פעם ראשונה שהוא לא מוסיף חריף לחומוס ,הוא רק אמר לי שהחריף שהוספתי מצויין :)
צחקתי ואמרתי לו שאת החריף לא הוספתי אלא זה החומוס החדש .
הוא אהב מאד את שני הסוגים החדשים ואמר שמהיום הוא רוצה שנקנה את הטעמים האלה .
גם אני אהבתי מאד את המסבחה השני היה לי קצת חריף ....

אתם חייבים לנסות ולטעום , לא נופל מחומוסיות טובות שאתם מכירים .
אני שמתי מעל קצת שמן זית וטיפה פפריקה ולקישוט גם כמה עלי פטרוזליה .

בתאבון ויום עצמאות שמח לכולם .




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה