יום שבת, 21 במרץ 2015

עוגת 3 שכבות ללא קמח , חגיגית ומתאימה לפסח !!!



שבת שלום חברים ,
רציתי להכין עוגה לשבת אבל פעם ראשונה שאני נתקעת בלי קמח ( בגלל פסח לא קניתי קמח חשבתי שיש לי ),
אז דפדפתי במתכונים שלי ומצאתי עוגה :
עוגת 3 שכבות גם טעימה בטירוף ( הבנות לא מפסיקות לבקש עוד :) ) גם חגיגית מאד יפה וכשרה לפסח .
חלאס דיבורים הנה המתכון :
מצרכים :
4 ביצים
2 שמנת מתוקה
1 שוקולד מריר 100 גרם
1 אינסטנט פודינג שוקולד
5 וחצי כפות סוכר .

שלב ראשון :
שופכים שמנת מתוקה לסיר קטן מוסיפים את השוקולד מריר שמים על הגז עד שימס ואז מכניסים למקרר לכמה שעות טובות , אני שמתי בערך 5 שעות .

ממש לפני שמוציאים מהמקרר נעבור לשכבה הראשונה של העוגה :
מפרידים ביצים , מקציפים את החלבונים עם 3 כפות סוכר מוסיפים את החלמונים ( הצהוב) ומקפלים לאט לאט ואז מוסיפים גם את האינסטנט פודינג וממשיכים לקפל לאט לאט , יוצקים לתבנית ( עדיף עגולה גודל בינוני ) ולתנור 20 דקות .

בינתיים מוציאים את העיסה ששמנו במקרר מקציפים לקצף קשה .

שכבה שניה :
כשהעוגה יוצאת מהתנור מחכים כמה דקות ( רק להצטננות קלה ) ושופכים את העיסה שהקצפנו מעל .

שכבה שלישית :
מקציפים שמנת מתוקה עם 2וחצי כפות סוכר ומורחים מעל השכבה השניה .

מעל אפשר לפזר קצת שוקולד מריר מגורד או קוקוס או כל מה שאוהבים .
מצרפת תמונות של כל השלבים :





רוצים עוד מתכונים קלים טעימים שתמיד מצליחים הכנסו לדף החדש שלי תעשו לייק ואתם על זה :)
מצרפת קישור :

חג פסח כשר ושמח ...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה