יום ראשון, 23 בדצמבר 2018

יום הולדת 7 לגאיה קוסמטיקס !!!





היי חברים,
היום יום הולדת.. היום יום הולדת... היום יום הולדת לגאיה💥

גאיה חוגגת 7 שנים והיא החליטה לפנק אותנו 😉 לאור החגיגות יש 50% הנחה על כל המוצרים באתר ובסניפים

תאמינו לי אסור לפספס את זה וגם כל מי שעובר בקניון (אני רכשתי באיילון) אי אפשר לפספס את הדוכן שלהם!!!
במקום תוכלו להרים כוס שמפניה לחיים, לטעום שוקולד מעולה ולהתחדש במוצרים איפור וטיפוח.


אני מאוהבת❤במייק אפ שלהם הם מכינים ומגוונים אותו במקום (אחרי התאמה אישית לצבע העור שלך) ובעזרת
מברשת קבוקי (כך היא נקראת) הפיזור אחיד והעור מהמם 💥
המייק אפ מכיל: פודרה,קונסילר,מייק אפ ומסנן קרינה טבעי.
אני שמה את הסומק המינרלי ותאמינו לי אני לא צריכה איפור יותר מזה (קצת אודם וזהו)
רכשתי גם סרום וקרם עיניים ובזכות המבצע רכשתי גם מסכת אנטי אייגינג מעולה 👍

על גאיה קוסמטיקס כבר סיפרתי לכם בפוסטים הקודמים שלי, קבלו תזכורת 👇

GAYA קוסמטיקס ... אם אתם לא מכירים אתם חייבים להכיר!!! כי זה הכי טוב לעור הפנים 👍
עם מוצרי הטיפוח והאיפור של גאיה אנחנו מטפחים ודואגים לעור שלנו להשאר צעיר לאורך זמן, העור מקבל לחות
ושומר על גמישות.
כל מוצרי הטיפוח מועשרים ברכיבים טבעיים שעושים טוב לעור שלנו ומכילים ויטמינים, מינרלים, שמנים וצמחים.

לגאיה איפור מינרלי עשוי 100% רכיבים טבעיים, נטול כימיקלים פארבנים וחומרי בישום!!!
כל המוצרים נבדקו דרמטולוגית היפואלרגניים וידידותיים לסביבה.
אף מוצר לא נוסה על בעלי חיים.
מאושרים ע"י משרד הבריאות.

המוצרים מתאימים לכל סוגי העור גם לבעלי עור רגיש במיוחד.

עם GAYA נראיים טוב ויותר חשוב גם מרגישים טוב ודואגים לעור הפנים!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה